Witam Was!

Za oknem słońce więc jest to równoznaczne z posiadaniem uśmiechu na twarzy 🙂 Chociaż przyznaję się bez bicia, że lato jest najmniej lubianą przeze mnie porą roku.

photo by https://www.flickr.com/photos/mr_t_in_dc/
photo by https://www.flickr.com/photos/mr_t_in_dc/

Poranki uwielbiam zaczynać od kawy. Ale tylko takiej z mlekiem! Do tego drobne śniadanie i oczywiście tradycyjnie układam plan dnia.

Po co mi plan dnia? Otóż to jedyny sposób abym się zmobilizowała do pracy. W innym razie kończy się to wymówkami typu „Pff, jeszcze mam czas”. Któregoś dnia dostrzegłam okropne skutki mojego lenistwa. Jakie? Przykładowo zaległy materiał do nauczenia na angielski, brudne lustro w łazience, bałagan w pokoju. No, może wydawać się to całkiem błahe ale dla osoby lubiącej porządek to już jest tragedia! :p

DeathtoStock_Medium2

Dzisiaj całkiem luźny wpis ale bez rad i motywacji się nie obejdzie.

Mam dla Was dwie rady na dziś. Zastosujcie je tylko wtedy gdy już przebrnęliście przez wyzwanie z poprzedniego wpisu 🙂

Nie poddawaj się złym myślom! Dlaczego? Otóż ja mam na to dwa argumenty, które są ze sobą powiązane. Pierwszy – nic mi nie da zamartwianie się, a jedynie popsuje humor. Drugi – złe myśli są bardzo autodestrukcyjne a przecież niszczenie samej siebie nie ma sensu, prawda? Ale jak to zrobić? W moim przypadku na początku musiałam na siłę zajmować myśli czymś pozytywnym. Czymkolwiek! Później szło już jak z płatka 🙂

✦ Nie porównujmy się z nikim! To jest bardzo ważne. Dlaczego? Ponieważ po pierwsze każdy jest inny, jesteśmy odrębnymi jednostkami z indywidualnymi cechami i oryginalnym charakterem. Nikt nie jest ani groszy ani lepszy bo jedni są dobrzy z matmy a drudzy z biologii. Porównywanie się z innymi zazwyczaj prowadzi do autodestrukcji w postaci np. zaburzeń odżywiania tak jak w moim przypadku albo do depresji i znienawidzenia siebie. Z drugiej strony możecie też skończyć jako zarozumiali ludzie bo „ja jestem lepsza od niej”. Tego chcemy? Nie.

DeathtoStock_Medium3

Polecam bardzo wpis pewnej blogerki, na który natrafiłam całkiem przypadkowo ale doskonale rozwija radę drugą z dzisiejszego postu 🙂 Link poniżej.

http://www.aniamaluje.com/2015/02/dlaczego-porownywanie-sie-jest-bez.html

Ed Sheeran i jego genialny utwór ♩ ♫♩ ♫

No i na koniec trochę motywujących fotografii 🙂

m6rT4MYFQ7CT8j9m2AEC_JakeGivens - Sunset in the Park

photo-1414924347000-9823c338079b

x1VVin4ERPmJPBhiXTft__DSC0927

Ji9qebSpSlSbnsWRZnDX__MG_9520

Życie może być piękne!

Tinyfinder

8 thoughts on “

  1. Do tych rad na dziś dodałabym od siebie kochajmy siebie ,a inni pokochają nas ,dbajmy o siebie ,bo życie ,,jest ” ,a nie może być piękne .Omijajmy ludzi którzy nic nie wnoszą w nasze życie ,bądźmy dla siebie dobrzy .Pozdrawiam.

    Polubione przez 2 ludzi

Skomentuj

